Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Agenda / Sortida guiada de Noves de Segre a Conorbau

Sortida guiada de Noves de Segre a Conorbau

Agenda de les 'Rutes guiades a la Seu d'Urgell i comarca'
Quan 23/10/2016
Telèfon de contacte 973 351511
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Sortida guiada de Noves de Segre a Conorbau, en el marc de l'agenda de 'Rutes guiades a la Seu d'Urgell i comarca', diumenge 23 d'octubre.

Descripció:

Distància: 18 quilòmetres. Desnivell: 900 metres. Durada: 5 hores. Dificultat: Molt exigent.

Des de Noves pel camí d’Estinyà, anirem en direcció al torrent de l’Enraiador, passarem per la pedrera i pujarem pel torrent del Baridà. Aquest tram està marcat com a camí de la Rosa o d’Andorra pels de vots del beat Josep Escrivà de Balaguer. Passarem per Cal Baridà, el seu cortal, i arribarem a les ruïnes de Conorbau. Si les condicions són bones donarem el tomb a les petites valls i baixarem seguint la serra de Prada Castellàs i torrent de Manyarons, fins a la pedrera. Pel mateix camí d’anada arribarem a Noves. Si les condicions no són bones, baixarem per on hem pujat. Cal portar aigua.

Punt de sortida: Noves de Segre, a la cruïlla on es puja al poble des de la pista que va a Taús.

Col·labora: Unió Excursionista Urgellenca.

Per participar a les rutes, cal fer la reserva prèvia trucant per telèfon a: Turisme de la Seu: 973 351511 o bé Consell Comarcal de l'Alt Urgell: 973 353112, fins a les 14h del dia anterior a la sortida.

Més informació sobre aquest esdeveniment…