La Seu acull un concurs de Team Penning
La modalitat de munta de cavalls típica dels Estats Units es podrà veure aquest dissabte i diumenge, al costat de l'aparcament Doctor Peiró
L'exhibició estarà oberta a la participació de tothom
Nota Ajuntament de la Seu. Montse Rovira
La Seu d'Urgell acollirà aquest cap de setmana, dissabte i diumenge, el Team Penning, la modalitat de munta de cavalls típica de l'oest dels Estats Units. La competició es desenvoluparà als terrenys ubicats al costat de l'aparcament del Doctor Peiró, on hi haurà instal•lat un tancat de 70x35 metres, dins del qual hi haurà, en un extrem, un altre de 3x3 metres que fa la funció de corral. Aquesta és la primera prova puntuable per a la Copa AEETW 2009 de Team Penning, Cattle i Team Sorting.
El Team Penning és un exercici que tracta de simular una feina que s'ha de fer al camp, separar un grup de vedells del ramat i tancar-los al corral. En el team penning es treballa amb uns 30 vedells, que van numerats amb collars de tres en tres; és a dir, hi ha 10 grups. El jutge dóna un número i els tres genets que fan equip han de separar del ramat els tres vedells que porten el número indicat pel jutge i tancar-los al corral. L'equip de genets que fa aquesta feina amb menys temps és el guanyador de la competició.
Aquest concurs de munta western serà obert a tothom. Dissabte se celebrarà d'onze del matí a vuit del vespre; i diumenge de deu del matí a dues del migdia. El Team Penning s'emmarca dins de la cinquena edició de la Fira de Primavera de la Seu d'Urgell, que el cap de setmana passat va oferir les mostres i concursos de bruna dels Pirineus i de frisona de l'Alt Urgell i Cerdanya.
29 d'abril del 2009 a les 16:47. Agricultura i Ramaderia
Altres notícies recents
- La Festa-Torneig Joan Petit servirà per cloure els actes de Ciutat Gegantera
- L'Aparador presenta l'exposició 'Passatges retallats', de Mònica Armengol
- L'Ajuntament de la Seu deixa de cobrar plusvàlues a veïns desnonats pels bancs
- Taurus manté facturació el 2011 amb 200 milions
- Mor un home mentre practicava barranquisme a Gerri de la Sal
Altres notícies de la categoria Agricultura i Ramaderia
- Andorra consulta Josep M. Pelegrí sobre l'obtenció de la IGP per a la carn de vedella
- ERC porta a debat a la Diputació la 'gran crisi estructural' de la pagesia
- El conseller Pelegrí inaugura les instal.lacions eqüestres de l'ECAP
- El Govern crea el Programa Campanya Forestal per a l'any 2012
- La bodega Castell d'Encús col·labora amb l'Estació Biològica del Pallars Jussà



Dilluns 21 de maig
