Òmnium Alt Urgell presenta el documental #Òmnium50A
La projecció tindrà lloc aquest dimecres a la sala de la Immaculada del Centre Cultural 'Les Monges'
Les imatges repassaran els 50 anys d'història de l'entitat, que també ha publicat un llibre
Òmnium Cultural de l'Alt Urgell presentarà aquest dimecres, 21 de desembre, el documental #Òmnium50A, produït pel programa 'Sense Ficció' de Televisió de Catalunya. La projecció tindrà lloc a la sala de la Immaculada del Centre Cultural Les Monges de la Seu d'Urgell, a les 8 del vespre.
En les imatges, es repassaran els 50 anys d'història de l'entitat i es farà un resum dels moments més importants d'aquestes cinc dècades d'existència. Alhora, l'audiovisual plantejarà els debats més profunds que Òmnium i el catalanisme afronten en l'actualitat.
L'acte també servirà per presentar el llibre que Òmnium Cultural ha editat per commemorar els 50 anys de la seva fundació. L'obra inclou 84 textos de personalitats d'arreu del país, que han ofert "un regal" a la llarga trajectòria de l'entitat.
20 de desembre del 2011 a les 14:18. Cultura
Altres notícies recents
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Kilian Jornet ja suma cinc triomfs a la Zegama-Aizkorri
- Guillem Sánchez Moliné, de l'INS Joan Brudieu, premiat al Concurs Bíblic de Dibuix
- Les Fires i els mercats protagonitzen el número 12 de la revista Cadí-Pedraforca
Altres notícies de la categoria Cultura
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana
- Les Fires i els mercats protagonitzen el número 12 de la revista Cadí-Pedraforca
- La Festa-Torneig Joan Petit servirà per cloure els actes de Ciutat Gegantera
- L'Aparador presenta l'exposició 'Passatges retallats', de Mònica Armengol
- Obertes les preinscripcions per a l'Escola Municipal de Música de la Seu



Dimarts 22 de maig
