Andorra Televisió emet un documental sobre el jaciment arqueològic de la Roureda de la Margineda
El proper dimarts, 2 de febrer , Andorra Televisió emetrà un programa especial sobre el jaciment arqueològic de la Roureda de la Margineda. L'espai divulgatiu, presentat per Josep Lluís Trabal, inclourà el documental “Els secrets de Sonplosa” i una tertúlia amb tres convidats d’excepció: el periodista Jorge Cebrián, autor del documental , i els historiadors Jordi Guillamet i Albert Villaró.
Després de l’emissió del documental, Trabal i els seus convidats, conversaran sobre diversos temes relacionats amb el Jaciment, com ara el descobriment, les troballes, els treballs d’excavació i altres aspectes relacionats amb la història d’Andorra.
“Els secrets de Sonplosa” va ser presentat el passat 14 de gener al centre de congressos d’Andorra la Vella i l’objectiu de Molines Patrimonis era fer-lo arribar a tota la població, per la qual cosa ha arribat a un acord amb Andorra Televisió per emetre’l el proper dia 2.
L'horari d’emissió serà a les 21.30 hores, just després de l’informatiu vespre. Tindrà una durada de 40 minuts.
Molines Patrimonis també està a punt de tancar un conveni de col•laboració amb el Ministeri d’Educació per tal que “Els secrets de Sonplosa” arribi a les escoles del país.
29 de gener del 2010 a les 13:32. Cultura
Altres notícies recents
- Exposició sobre els 150 anys del Calendari dels Pagesos
- Continuen les tasques d'extinció de l'incendi d'Àger
- Novè lloc de Naila Jornet en esprint i podi de Miró i Arro a l'inici dels Europeus d'esquí de muntanya
- Andorra es posiciona com a centre de proves per a emprenedors tecnològics
- Puja fins a nivell 4 el risc d'allaus a la cara nord del Pirineu
Altres notícies de la categoria Cultura
- Exposició sobre els 150 anys del Calendari dels Pagesos
- Es publica el diari de presó del polític olianès Lluís Escaler
- Catalunya Música emet un concert del Festival de Música Antiga dels Pirineus
- L'Escola Municipal d'Art de la Seu organitza tres cursos de fotografia digital
- Televisió de Catalunya emet un documental gravat a l'Alt Urgell i el Solsonès



Dilluns 6 de febrer