Cinemes Guiu ofereix en digital la pel.lícula infantil 'El secret de la Lluna'

El film, que es projectarà aquest diumenge, forma part de la programació del CCCD

 

Cinemes Guiu, dins del marc de la programació del Circuit Català de Cinema Digital (CCCD), ofereix aquest diumenge, dia 10 de maig, la projecció de la pel.lícula infantil "El secret de la lluna". El film es podrà veure a les cinc de la tarda. L'entrada té el preu especial de 5 euros. Els socis del TR3SC només hauran d'abonar 4€.

Sidi, un nen saharauí que viu al desert, surt a collir una Flor de Nit per curar la seva germana. Tot buscant-la arriba fins a Euskal Herria, però en troba cap, ja que Madame Sifós i els seus dos rucs ajudants s’han apropiat de totes les flors del món. Els pallassos Pirritx i Porrotx i un grup de nens i nenes ajudaran al seu nou amic a cercar-la. És per això que viatjaran fins a la Lluna.

La directora del film és Alicia Garaialde. El guió ha anat a càrrec de Maialen Lujanbio. La pel.lícula, que té una durada de 77 minuts, està protagonitzada pels pallassos Pirritx, Porrotx i Amona Josefina. Els actors són Ramon Agirre, Mailu Arruti, Joserra Fachado, Niko Lizeaga, Nagore Orbeltzu, Mertxe Rodriguez i Anartz Zuazua.

5 de maig del 2009 a les 11:37. Cultura