Concert a la Seu d'Ivan Garriga i Ariana Abecasis
Els joves intèrprets urgellencs oferiran un repertori amb obres de Fiocco, Beethoven, Hâendel, Massenet i Dvôrák
Ambdós músics (violí i piano) fan camí en la interpretació de música clàssica
Els joves músics urgellencs Ivan Garriga (violí) i Ariana Abecasis (piano) oferiran aquest dissabte, 5 de febrer, a la Sala Sant Domènec de la Seu d'Urgell, un concert de música clàssica en què interpretaran peces de Joseph-Hector Fiocco (Allegro), Ludwig Van Beethoven (Sonata primavera), George Friedrich Hâendel (Allegro), Jules Massenet (Thaïs Meditation) i Anton Dvôrák (Romantic Pieces).
Ariana Abecasis, que va iniciar el seus estudis musicals a l'edat de set anys a l'Escola Municipal de Música, va realitzar el passat estiu una màster class amb Vladislav Bronevetzky, actual professor i cap d'estudis de l'ESMUC. La pianista urgellenca també ha participat en la gira anual de concerts de la fundació Isaac Albéniz. Actualment treballa amb Gennady Dzubenko, Larissa Loginova i, de forma ocasional, amb Ofelia Montalván i Victoria Samodaeva.
Ivan Garriga, de la Seu, va iniciar la seva carrera musical com alumne de la professora holandesa, Simone Lambregs. Durant tres anys va treballar amb els professors del Conservatori d'Andorra la Vella, Jordi Albelda i Gerard Claret, i a partir de l'any 2010 passa a ser alumne de Mª Victòria Fernández. El violinista urgellencs és membre actiu de la Jove Orquestra Nacional de Cambra Andorra (JONCA). També va formar part de l'Orquestra segle XXI, l'Orquestra Adagio i la Jove Orquestra de les Comarques Gironines. En els darrers estius ha rebut màster class per part d'Agustín León i Gonçal Comellas.
El concert, programat a les 19.00 hores, és obert a tothom. La recollida d'invitacions anticipades es pot fer a Turisme la Seu i a Turisme del Consell Comarcal de l'Alt Urgell; o bé a taquilla, des d'una hora abans.
4 de febrer del 2011 a les 10:47. Cultura
Altres notícies recents
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
Altres notícies de la categoria Cultura
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana
- Les Fires i els mercats protagonitzen el número 12 de la revista Cadí-Pedraforca



Dimarts 22 de maig
