El Centre Cívic acull l'exposició '100 anys d'Estelada'
La retrospectiva sobre la bandera independentista obre els actes del Correllengua
A la inauguració, Jordi Solé i Camardons va analitzar el present i el futur del català
Des d'aquest dissabte passat es pot visitar al Centre Cívic El Passeig de la Seu d'Urgell l'exposició "100 anys d'estelada 1908-2008". La inauguració va obrir els actes del Correllengua 2011 a la Seu, que culminaran dissabte vinent amb la implicació de diverses entitats i particulars.
La retrospectiva, que ja ha visitat molts municipis dels Països Catalans, aprofita el centenari de creació d'aquest emblema de l'independentisme català per a fer un recorregut per la història d'aquest moviment.
L'obertura de l'exposició va coincidir amb una conferència del sociolingüista Jordi Solé i Camardons, que presentava el seu nou llibre Independència o mort... de la llengua, davant d'una cinquantena de persones. Conegut per la seva implicació en la defensa de les llibertats de Catalunya i en especial de la llengua catalana, Solé i Camardons ha fet una diagnosi de l'estat de l'idioma i com els canvis polítics i socials que puguin esdevenir els propers anys la poden afectar.
4 de juliol del 2011 a les 16:16. Cultura
Altres notícies recents
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
Altres notícies de la categoria Cultura
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana
- Les Fires i els mercats protagonitzen el número 12 de la revista Cadí-Pedraforca



Dimarts 22 de maig
