El Concert de Reis recapta prop de 600 euros per a Aliments per la Solidaritat
El públic va respondre a la proposta feta pel Cor Signum, que oferia el recital de franc
La coral urgellenca prepara un memorial d'homenatge a Pere Riu
El tradicional Concert de Reis ofert pel Cor Signum ha recollit 584,59 euros per al projecte Aliments per la Solidaritat, segons s'ha fet públic avui. Tot i que l'entrada era gratuïta, els assistents al recital de divendres passat es van sumar a la proposta solidària feta per la coral urgellenca.
La tinent d'alcalde d'Atenció a les Persones de l'Ajuntament de la Seu, Anna Vives, ha expressat "en representació de totes les entitats que conformen aquest projecte, el més sentit agraïment al Cor Signum. Vives creu és una ajuda important per a "totes les persones que pateixen extremes necessitats i que se'n podran beneficiar”.
El concert es va celebrar a la Catedral de Santa Maria. El Cor Signum va actuar amb una coral formada per onze veus masculines i catorze de femenines. El repertori es dividia en tres blocs: nadales d'arreu del món, cançons de Nadal pròpies dels Països Catalans i peces clàssiques de compositors com Bach o Händel.
Rafel Llobet, membre del Cor Signum, ha avançat a RàdioSeu que actualment estan preparant nou repertori i també un memorial d'homenatge a Pere Riu, mort aquesta tardor passada. Cal recordar que, entre d'altres implicacions amb la cultura local, Riu havia estat president de la coral. També tenen previst fer un concert d'intercanvi a Castellterçol.
10 de gener del 2012 a les 16:18. Cultura
Altres notícies recents
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
Altres notícies de la categoria Cultura
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana
- Les Fires i els mercats protagonitzen el número 12 de la revista Cadí-Pedraforca



Dimarts 22 de maig
