El cinema-teatre Guiu presenta avui l'obra 'El mundo ha vivido equivocado'
L'obra retrata amb humor els tòpics masclistes mitjançant una conversa de bar entre dos homes, que interpreten Eduardo David i Jorge Salinas
Els actors Eduardo David i Jorge Salinas presenten avui a la Seu d'Urgell l'obra de teatre 'El mundo ha vivido equivocado'. La representació serà a partir de les 10 de la nit, al cinema-teatre Guiu.
'El mundo ha vivido equivocado és una divertida escenificació sobre les converses de dos homes en un bar a l'entorn de les seves relacions amb les dones. Segons l'actor principal, Eduardo David, l'obra ajuda a prendre's amb humor els tòpics sobre el masclisme.
'El mundo ha vivido equivocado' es va començar a representar l'any 2001 a Tenerife. L'èxit que va aconseguir va animar els actors a portar-la a Catalunya. El text és del recentment desaparegut Roberto Fontanarrosa, exguionista del grup humoristico-musical Les Luthiers. Eduardo David també és conegut per l'obra 'Tres monólogos de risa', que es va poder veure a la Seu ara fa dos anys.
25 d'octubre del 2007 a les 11:03. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig
