El pastor mallorquí Miquel Adrover, amb el gos Xusco, guanya el 25è Concurs Internacional de Gossos d'Atura de Llavorsí
El pastor mallorquí Miquel Adrover, amb el gos Xusco, ha estat el guanyador del 25è Concurs Internacional de Gossos d'Atura de Llavorsí. La prova d'enguany ha comptat amb tretze pastors procedents de Catalunya, el País Basc, el País Valencià, les Illes Balears i el sud de França. La competició, que s'ha fet als prats de la Coma, puntuarà per al Campionat de Catalunya de Gossos Pastors.
L'organitzador del concurs de gossos d'atura, Jaume Catalina, en declaracions a l'ACN, s'ha felicitat pel 25è aniversari i ha agraït la col.laboració de tota la gent que l'ha fet possible.
Durant poc més de dues hores, els gossos, acompanyats dels seus amos, han demostrat aquest diumenge la seva obediència i habilitat per guiar un ramat d'ovelles. Unes 2.000 persones han assistit a la nova edició del concurs internacional de Llavorsí.
La prova se celebra el tercer diumenge d'agost des de l'any 1987 i pretén ser una reivindicació de l'ofici de pastor, una activitat molt arrelada en aquesta comarca pirinenca.
22 d'agost del 2011 a les 10:19. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig