Exposició de brunetes pintades al Centre Cívic 'El Passeig' de la Seu
La mostra es pot veure fins al 2 de maig
Les vaques de ceràmica les van decorar els joves que van participar en els tallers dirigits per Carmen Invernón
El Centre Cívic El Passeig acull fins al 2 de maig l'exposició de brunetes pintades de la Fira de Primavera 2010, que va celebrar-se el passat cap de setmana del 17 i 18 d'abril. Les vaques de ceràmica les van decorar els nois i noies que van participar durant el certamen en els tallers dirigits per Carme Invernón.
La mostra compta amb l'organització de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell i la marca Bruneta. Vedella dels Pirineus Catalans. També té el suport del departament d'Agricutlura, Alimentació i Acció Rural de la Generalitat de Catalunya i del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural.
L'exposició de brunetes es pot visitar de dimarts a divendres, de les cinc de latarda a les vuit del vespre. Els dissabtes i diumenge està obert de les 12 i fins a les dues del migdia.
27 d'abril del 2010 a les 11:34. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig
