Inaugurat el nou Centre Gósol i Picasso
El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, ha presidit aquest dissabte l’acte d’inauguració del nou Centre Gósol i Picasso. Gilabert ha estat rebut a l’Ajuntament per l’alcalde Lluís Campmajó i la resta de la corporació municipal.
L’acte ha comptat amb la participació de la professora titular d’Estètica i Teoria de les Arts de la UAB, i impulsora del projecte museogràfic, Jessica Jaques; el president del Consell Comarcal del Berguedà, Sergi Roca; mossèn Josep Maria Ballarín; i el regidor de l’Ajuntament de Gósol, Enric Castella.
La comitiva ha visitat les instal•lacions de les associacions del municipi, com a acte previ a la tallada de cinta protocol•lària del Centre Gósol i Picasso i la posterior visita a les instal•lacions del Centre. El president de la Diputació de Lleida també ha fet una visita d’obres del local sociocultural de Gósol.
El president de la Diputació de Lleida ha destacat la importància de la col•laboració entre el teixit social, l’econòmic i les institucions per impulsar i dinamitzar el centre que ha catalogat com “el resultat de la suma d’esforços de tots”. El president de la Diputació ha recordat que el museu ha de ser un motor econòmic per Gósol i que es tracta d’una inversió de futur per la localitat
L’acte d’inauguració ha comptat també amb l’assistència de Lluís Buguña, representant del Museu Picasso; Rosa Colomer, representant del Consorci de Turisme de l’Alt Berguedà; i Ramon Artigas, arquitecte municipal, entre d’altres.
6 de juny del 2011 a les 09:30. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig