Indiana Jones, a Cinemes Guiu
El film “Indiana Jones y el reino de la calavera de cristal” suposa el retorn del mític aventurer després de més de vint anys
La nova pel.lícula d’Indiana Jones arriba aquest divendres a Cinemes Guiu (consulta aquí els horaris). Després de més de vint anys des de l’última història del mític aventurer, la Seu podrà gaudir d’un dels projectes més esperats de la indústria cinematogràfica. El film es podrà veure a la capital urgellenca després de l’estrena en exclusiva el cap de setmana passat al Festival de Cinema de Cannes.
Al film de Steven Spielberg, la Guerra Mundial que s’anunciava al final de la tercera part de la saga deixa pas a la Guerra Freda. Jones s’haurà d’enfrontar, juntament amb Mutt Williams, als agents soviètics per poder aconseguir ajuntar tretze calaveres de vidre de l’imperi maia que, segons la llegenda, si es reuneixen podrien salvar el planeta.
22 de maig del 2008 a les 11:51. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig
