Jesús Alriols presenta l'espectacle 'En clau Elvis'
La Midnight Travel Band rememora l'última etapa del Rei del Rock amb cançons i versions
El concert serà aquest divendres a les 10 de la nit al pati de la Biblioteca de Sant Agustí
Jesús Alriols i la Midnight Travel Band portaran aquest divendres a les 10 de la nit, al pati de la Biblioteca de Sant Agustí, l'espectacle 'En clau Elvis'. El grup recupera cançons interpretades pel Rei del Rock tot rememorant la seva última etapa, a la dècada de 1970.
Es tracta d'un passeig musical a través dels seus èxits on el blues, el rock i el gospel es combinen amb els estàndards americans i versions d'artistes contemporanis de l'època. 'En clau Elvis' és el resultat d'una barreja força singular, apta per a tots els públics, i ambientada a l'estil dels recordats concerts d'Elvis Presley a l'Hotel Internacional de Las Vegas.
Jesús Alriols, és un gran aficionat a la música, al col·leccionisme musical, amant del rock en majúscules i seguidor incansable d'Elvis. Després d'haver format part de diversos grups de rock i pop, l'any 2007 va crear la Midnight Travel Band i l'espectacle anomenat Elvis on This, que va tenir una molt bona acceptació en poblacions com la Seu.
La Midnight Travel Band està formada per nou músics i un tècnic de so de primera línia. La seva tècnica i experiència asseguren un alt nivell de precisió i qualitat, així com un gust exquisit a l'hora d'interpretar els temes. La banda la formen Oscar Labella (direcció musical, guitarra i veus), Miguel Ángel Cabezas 'Caps' (bateria), Toni Gelabert (baix i veus), Sílvia Cuadrado (veus), Pere Tort (saxo i veus), Eduard Espinet (piano i teclats), Ivan Labella (guitarra), Matías López (trombó), Oscar Gutiérrez (guitarra), i Cristóbal Martínez, tècnic de so.
20 de maig del 2010 a les 16:24. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig
