L'exbateria del grup The Ramones actuarà a Andorra el 5 de setembre

Marky Ramone serà telonejat per les bandes catalanes Pell de Serp i Revolta 21

L'exbateria del grup The Ramones, Marky Ramone, actuarà a Andorra la Vella el dia 5 de setembre amb la seva banda The Blitzkrieg. Ramone repassarà tots els clàssics de la mítica formació de rock de Nova York, en el marc d'una gira que l'ha portat a tocar arreu del món.

Marky actuarà a l'envelat del Parc Central acompanyat de Michale Graves, conegut per ser cantant dels Misfits. L'últim membre dels Ramones que resta viu manté un vincle especial amb el públic català, tal com ho demostra que el desembre passat va presentar la cançó Un Món Millor, versió en català del clàssic What a wonderful world de Louis Armstrong.

El concert començarà a 2/4 de 10 de la nit i comptarà com a teloners amb dues de les bandes més contundents del nou panorama musical català: els solsonins Pell de Serp i els penedesencs Revolta 21.

20 d'agost del 2010 a les 09:24. Cultura