La Seu acull l'obra 'Flirt' de Guillem Albà i de l'Always Drinking Marching Band

L'espectacle, dirigit per Jordi Purtí, va guanyar el Premi del Públic al millor muntatge a la Fira de Tàrrega 2010

Es podrà veure aquest dissabte al Teatre Guiu de la Seu a les deu de la nit

 

Nota de premsa de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell - Montse Rovira

La Regidoria de Cultura de l'Ajuntament ha programat per demà dissabte, 22 de gener, l'espectacle d'amor, humor i música 'Flirt' amb el showman Guillem Albà i l'Always Drinking Marching Band, formada per sis músics de luxe: Francesc Vives (trompeta); Edgar Gómez (trombó); Víctor Bauzà (saxo); Manu Estoa (banjo); Robson Rodrigues (sausàfon); i Roger Bas (bateria).

Marcel, el protagonista d'aquest espectacle, interpretat per Guillem Albà, busca l'amor ideal invertint tots els seus estalvis a organitzar un espectacle, 'Flirt', tot esperant que la dona dels seus somnis estigui entre el públic.

A través d'escenes musicals, viatjarem amb aquest jove antiheroi, inquiet i divertit, a la recerca de l'amor, acompanyat pels sis músics de l'orquestra Always Drinking Marching Band.

'Flirt', espectacle dirigit per Jordi Purtí, va guanyar el Premi del Públic al millor muntatge a la Fira de Tàrrega 2010. 'Flirt' és el segon projecte teatral propi de Guillem Albà després de 'Sketchofrenia'.

Aquest espectacle es podrà veure al Teatre Guiu de la Seu a les deu de la nit. El preu de l'entrada és de 12 € a taquilla i de 10 € en venda anticipada.

Guillem Albà i l'Always Drinking Marching Band inicien a la Seu d'Urgell una gira pels teatres de Catalunya i València.

21 de gener del 2011 a les 12:31. Cultura