La Seu tornarà a viure una jornada dedicada al hip hop
El festival fa un salt qualitatiu amb grups i DJs reconeguts de Barcelona i Lleida
El grup urgellenc 973 presentarà el seu nou treball i prèviament hi haurà exhibicions i tallers
La Seu tornarà a acollir aquest dissabte, 7 d’agost, una jornada dedicada al hip hop. La iniciativa, que compta amb el suport de la regidoria de Joventut, està organitzada pel col·lectiu de joves urgellencs que segueix aquest moviment artístic i cultural. L'escenari serà el camp de terra de l'aparcament Doctor Peiró.
El festival començarà dissabte a les sis de la tarda. Des d’aquesta hora i fins a les vuit del vespre, es podrà veure i escoltar un conjunt d’exhibicions de DJs locals i sessions de micro lliure. Paral·lelament, s’organitzarà un taller i una exhibició de grafits
A partir de les 11 de la nit la festa continuarà amb actuacions de grups locals com 973, format per Emow, Zike i DJ Vinz i Kaiser, que presentarà el seu nou treball Kaiser Blues Session + Kaiz en Canciones para ella. El disc es publicarà aquest divendres mateix. També actuaran Limites Forzados i Mek.
Segons han indicat els organitzadors, el projecte Hiphoplaseu dona un pas qualitatiu molt important en la seva segona edició al poder comptar amb grups convidats de nivell i amb reconeixement dins del panorama Hiphop.
Així, com a cap de cartell, aquest any es compta amb els barcelonins Kaiz, Iñakih& Djdbeam. Kaiz presentaràn el nou treball Bad Beats, acompanyats de DJ Dbeam, actual guanyador de la DMC team nacional per grups. També es gaudirà de l’actuació de Pablo Hasél, des de Lleida, reconegut per les seves lletres compromeses i amb grans dosis de critica social. Per acabar hi haurà amb una sessió de DJ Enzo, reconegut DJ barceloní.
4 d'agost del 2010 a les 17:21. Cultura
Altres notícies recents
- La Direcció General de Transports, oberta a recuperar freqüències del tren de la Pobla
- Kilian Jornet, sotscampió d'Europa 2012 d'esquí de muntanya
- El senador pirinenc Paco Boya demana 'menys bel.liberància lingüística' a la Defensora del Poble
- La programació cultural de la Seu aposta per la qualitat i per preus assequibles
- Mans Unides de la Seu treballa en un projecte d'ajut a Kènia
Altres notícies de la categoria Cultura
- La programació cultural de la Seu aposta per la qualitat i per preus assequibles
- L'Escola Folk d'Arsèguel ofereix un curs perquè els alumnes gravin un disc
- Comencen els assajos de Caramelles a la Seu i Castellciutat
- El Grup de Recerca de Cerdanya inicia una nova temporada de tertúlies
- Exposició sobre els 150 anys del Calendari dels Pagesos



Dimecres 8 de febrer
