La música i l'humor de Quim Vila & Eutanàsia Col.lectiva arriben aquest dijous a la Seu

L'espectacle combina les cançons dels seus dos discos amb monòlegs corrosius sobre la vida quotidiana. Serà a les 10 de la nit, a la Sala de Sant Domènec

La Sala de Sant Domènec acollirà avui, a les 10 de la nit, el concert del músic i cantant Quim Vila amb la seva banda, Eutanàsia Col.lectiva.

El grup oferirà una combinació de música de qualitat amb monòlegs. De fet, totes dues parts tenen un protagonisme equivalent en l'espectacle, marcat també per l'humor àcid que caracteritza les lletres dels seus dos primers discos, Verbaquim 700 i Fent Amics. En aquestes cançons, Quim Vila retrata amb ironia personatges i situacions quotidianes com l'esperit de Nadal, els segurates, la sèrie 'El cor de la ciutat' o els mateixos cantautors. Vila es declara 'al.lèrgic als dogmes'.

A banda de la música, Quim Vila s'ha fet popular per les seves originals intervencions en diversos programes de mitjans catalans de ràdio i televisió.

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

Enllaç: www.quimvila.com

 

 

 

18 d'octubre del 2007 a les 09:43. Cultura