La nova fornada de grups de la Seu, al 'Murga Rock'
Aquest divendres a la nit actuaran a La Murga les bandes Minerva, Lenny Quartet Band, Kaiser & Franky, Under Venice, Escasa Libertad i Psicho Quad.
La nova fornada de grups de rock de la Seu d’Urgell s’uneixen aquest cap de setmana per oferir un concert conjunt, en la primera edició del Murga Rock. El festival es podrà escoltar aquest divendres, a partir de les 12 de la nit, al complex lúdic La Murga, amb la col.laboració de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.
Al llarg de la nit, el jovent de la Seu i comarca podrà gaudir de les actuacions de sis formacions: Minerva, Lenny Quartet Band, Kaiser & Franky, Under Venice, Escasa Libertad i Psicho Quad.
La cita segueix el model del Seu Rock, que des de fa anys permet a totes les bandes de la Seu actuar en el marc de la Festa Major de la ciutat, al final de l’estiu.
9 d'abril del 2009 a les 10:04. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig