Madjid Aomar recopila els seus articles d'opinió
L'escriptor alturgellenc publica 'Els mercaders de la justícia', el seu primer llibre escrit en català
Hi presenta una visió crítica sobre diferents qüestions socials i polítiques d'abast mundial, amb especial atenció a les relacions entre occident i el món islàmic
Madjid Aomar presenta nou llibre. L'escriptor i poeta algerià establert a l'Alt Urgell ha autoeditat 'Mercaders de la justícia', un recull dels millors articles d'opinió que ha publicat des de l'any 2001 al Diari d'Andorra, a La Mañana i, especialment, a El Periòdic d'Andorra.
Aquest és el primer llibre de Madjid Aomar escrit quasi totalment en català, i ha comptat amb l'assessorament d'Isidre Domenjó. Aomar hi presenta el seu punt de vista crític sobre diferents qüestions socials com ara la relació entre cultures, la immigració i la política internacional. En aquest darrer punt, l'autor presta especial atenció a la situació del món islàmic, que coneix de primera mà.
En declaracions a RàdioSeu, Aomar s'ha mostrat preocupat per la tensió existent entre occident i països com Palestina i l'Iran. Malgrat que les darreres declaracions d'intencions poden fer pensar en una millora de relacions, l'escriptor creu que es manté el risc que a Orient Mitjà esclati una guerra mundial.
'Els mercaders de la justícia' s'ha començat a distribuir a diferents establiments de l'Alt Urgell. A la Seu, per exemple, es pot trobar a la Llibreria Purgimon i a la botiga Herbes i Coses.
15 de juny del 2009 a les 12:40. Cultura
Altres notícies recents
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig
