Meritxell Nus i Josep Fàbrega guanyen els premis Homilies en narració i poesia

El jurat també distingeix les obres locals d'Anna Simon, Laura Casanovas i Carles Dalmau en les categories de contes curts, relat femení i gent gran

El periodista andorrà Fèlix Canet obté el premi Mossèn Albert Vives

Meritxell Nus ha estat la guanyadora del Premi Pirineu de narració literària, valorat en 1.200 euros, el guardó principal dels Premis Homilies que s'han lliurat aquest dissabte a Organyà. Nus va ser reconeguda per l'obra Els que es van quedar. El Premi Josep Grau i Colell de poesia, dotat amb 800 euros, ha estat per a Josep Fàbrega, pel poemari Protocol d'absències.

Els premis homilies també han distingut tres autors de l'Alt Urgell. Anna Simon, d'Oliana, ha guanyat amb Impressió sobre la neu el premi de contes curts per a joves autors. Laura Casanovas, de la Seu, s'ha endut el de relat curt femení amb Dies de tardor. I Carles Dalmau, també de la Seu, ha obtingut el Germans Espart de Gent Gran per L'arbre del claustre de la catedral de la Seu.

D'altra banda, el periodista andorrà Fèlix Canet ha estat el guanyador del premi Mossèn Albert Vives de periodisme. Canet ha publicat enguany L'altra cara de la lluna.

6 de setembre del 2010 a les 10:35. Cultura