Puigcerdà homenatja Ortega Monasterio, l'autor de l'havanera 'El meu avi'
L'Ajuntament de Puigcerdà organitza aquest cap de setmana un homenatge a Josep Lluís Ortega Monasterio, l'autor de la cèlebre havanera El meu avi, coincidint amb el cinquè aniversari de la seva mort. Ortega Monasterio, militar de professió, va estar vinculat durant molts anys a la Cerdanya i, de fet, una de les seves últimes voluntats va ser que l'enterréssin a la capital de la comarca.
Els actes començaran aquest dissabte a 2/4 de 9 del vespre al Casino Ceretà, amb un recital en què hi participaran el conegut grup d'havaneres Port-Bo, la coral Cerdanya Canta, exalumnes dels Escolapis i familiars i amics del compositor. Diumenge al migdia es farà una ofrena floral al seu mausoleu i també davant de l'estàtua en honor seu que hi ha davant de l'Escola Municipal de Música. També s'oficiarà una missa.
Abans d'aquests actes, dissabte passat també es va homenatjar Ortega Monasterio a Barcelona, amb un recital en el qual van actuar, entre d'altres, el cantant Moncho.
23 de gener del 2009 a les 16:25. Cultura
Altres notícies recents
- Taurus Group, reconegut per la seva aposta per la llengua catalana
- Continuen els actes solidaris previs a la Festa-Torneig Joan Petit
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
Altres notícies de la categoria Cultura
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'
- Els municipis organitzadors del FeMAP volen treure'n profit turístic
- La Festa i Fira de les Trementinaires ofereix 25 actes aquest cap de setmana



Dimecres 23 de maig