Tito Akile i Marc Sibila, al 2n Cicle de Cantautors i Música Folk de la Seu
La formació de Navàs ha actuat aquest dimarts al Restaurant Llum de la Seu
La pròxima actuació serà la del duet format per Georgina Fàbregas i Albert Palau
Aquest dimarts ha continuat el 2n Cicle de Cantautors i Música Folk de la Seu d'Urgell amb un concert del duo Tito Akile i Marc Sibila, que va tenir lloc al Restaurant Llum de la Seu.
La formació catalana va oferir versions de cançons de grups i cantants de renom com Jhon Denver, Rolling Stones o Dylan, a banda d'interpretar temes propis amb temàtiques lligades al món quotidià. El duet de Navàs està preparant un disc que estarà enllestit en un parell de mesos.
El penúltim concert del Cicle de Cantautors anirà a càrrec del duet format per Georgina Fàbregas i Albert Palau, amb un repertori amb cançons d'en Lluís Llach, l'Ovidi Montllor o en Raimon, i temes ballables, amb l'acordió diatònic com a protagonista.
El Cicle de Cantautors i Música Folk, organitzat per l'entitat GR3, compta amb la col.laboració d'Òmnium Cultural de l'Alt Urgell, el Consell Comarcal de l'Alt deUrgell i l'Ajuntament de la Seu d'Urgell. També hi participa l'Escola Folk del Pirineu i l'Escola Municipal de Música de la Seu.
16 de març del 2011 a les 11:12. Cultura
Altres notícies recents
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen amb una llevaneus a Baqueira
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- Encesa Solidària per col·laborar amb la Marató per la Pobresa
Altres notícies de la categoria Cultura
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
- Últimes hores per votar pel Ball Cerdà com a Dansa més Viva dels Països Catalans
- Recta final dels assajos en l'adaptació teatral de la novel·la 'Obaga'
- Carmen Xam-mar ofereix una nova xerrada del cicle 'Parlem d'història'
- L'EOI porta a la Seu l'espectacle 'Best of all possible worlds'



Dijous 24 de maig
