Un nou passi permet visitar quatre museus d'Ordino i Encamp per 6 euros

Hi prenen part els museus de la Moto, l'Automòbil i l'Electricitat i la Casa Cristo

Aquest divendres entra en funcionament un nou passaport amb el qual es podrà visitar per un preu reduït de 6 euros quatre museus d'Andorra. Són el Museu de la Moto de Canillo i, a Encamp, la Casa Cristo, i els museus de l’Automòbil i de l’Electricitat.

Coincidint amb l’inici oficial de la temporada d’esquí i la previsió d’un important volum de visitants pel pont de la Puríssima, el Departament de Patrimoni Cultural posa en marxa el passaport dels museus a les Valls d’Orient. Es tracta d’una manera més d’incentivar la visita als museus entre els turistes i també entre el públic nacional.

Cal afegir que el Museu Nacional de l’Automòbil tancarà a les 8 del vespre durant tota la temporada, igual que les dues temporades passades.

2 de desembre del 2010 a les 18:34. Cultura