Baquèira Beret tindrà un nou telecadira de 6 places
L'estació d'esquí de Baquèira Beret vol incorporar la temporada vinent un nou telecadira desembragable de 6 places, anomenat Jorge Jordana. L'enginy unirà la zona d'Orri amb el Cap de Baqueira. És la primera vegada que es podrà accedir a la cara nord amb un sol remuntador.
A més a més, el seu funcionament permetrà descongestionar altres zones de l'estació. El cost del telecadira és de 6,5 MEUR i la inauguració està prevista per a principis de desembre. L'estació també obrirà 5 noves pistes i 3 nous itineraris que sumaran un total de 120 quilòmetres de pistes. La inversió que Baquèira Beret ha fet en altres millores ha estat de 4,5 MEUR.
Entre les novetats amb què es trobaran els esquiadors destaca la renovació de tres cafeteries, Beret, 1800 i 2200, i la remodelació del Pàrrec d'Orri, que ara tindrà 2 ambients. S'han substituït 2 màquines trepitjaneu per altres amb major capacitat de trepitjat i sistema de GPS. S'ha ampliat un 25% el pàrquing d'Orri, ja que es preveu una major afluència en aquesta zona.
Baquèira Beret manté la línia inversora malgrat la conjuntura econòmica, fet que li permet seguir essent una estació de referència. Té el major domini esquiable d'Espanya (1922 hectàrees) així com la major oferta d'allotjament (33.000 llits) i la major capacitat d'esquiadors (pot acollir 17.647 esquiadors simultàniament sense cues).
21 de setembre del 2010 a les 14:25. Economia i Turisme
Altres notícies recents
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen amb una llevaneus a Baqueira
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- Encesa Solidària per col·laborar amb la Marató per la Pobresa
Altres notícies de la categoria Economia i Turisme
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- Taurus Group, reconegut per la seva aposta per la llengua catalana
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- L'Ajuntament de la Seu deixa de cobrar plusvàlues a veïns desnonats pels bancs



Dijous 24 de maig