El Bus Turístic d'Andorra amplia recorreguts a partir de l'1 de maig de cara a l'estiu
El Bus Turístic d'Andorra amplia, amb l’arribada de l’estiu, els recorreguts amb dues rutes més que en la temporada d’hivern. Els nous viatges s’iniciaran a partir de dissabte 1 de maig i estaran en funcionament fins al 31 d’octubre, data en què es reprendran els itineraris d’hivern.
L'activitat vol apropar la cultura i la natura del país al visitant, oferint-li una activitat més original amb la qual gaudir d’Andorra. El visitant podrà descobrir la història del Principat, combinada amb visites a museus, esglésies romàniques, paisatges i zones comercials. Tindran lloc els dimarts, dijous i dissabte al matí i a la tarda, i tenen una durada de mig dia.
Entre els punts per on passa el bus, hi ha el Coll de la Botella, Sant Martí de la Cortinada, Engolasters, el Centre d’Art d’Escaldes-Engordany, l’església de Santa Coloma, Canillo, el Coll d’Ordino, el Santuari de Meritxell, el casc antic d’Encamp, el Museu Casa Cristo, l’església de Sant Climent i també el casc antic d’Andorra la Vella. Cada dia es fa una ruta diferent.
26 d'abril del 2010 a les 16:23. Economia i Turisme
Altres notícies recents
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen amb una llevaneus a Baqueira
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
Altres notícies de la categoria Economia i Turisme
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- Taurus Group, reconegut per la seva aposta per la llengua catalana
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives
- Un grup d'allotjaments rurals del Pallars Jussà creen la travessa El Cinquè Llac
- L'Ajuntament de la Seu deixa de cobrar plusvàlues a veïns desnonats pels bancs



Dijous 24 de maig