El sector comercial de la Seu estrena senyalització
Els punts promocionals també s’instal.laran a la zona de l’Eixample
El finançament s'ha aconseguit a través del Pla de Dinamització del comerç urgellenc
El sector comercial de la Seu d’Urgell ha renovat la senyalització urbana amb nous punts informatius sobre els establiments i botigues de la ciutat. El president de la Unió de Botiguers de la Seu (UBSU), Ramon Ferrer, ha manifestat que el canvi d’estructures promocionals servirà per donar una imatge més moderna de l’oferta de comerç. La nova campanya també s'aprofitarà per potenciar la zona de l’Eixample de la capital de l’Alt Urgell. “No només n’instal.larem al centre històric, sinó que tenim previst de posar-ne a l’avinguda Salòria i d’altres carrers allunyats del casc antic, molt actius comercialment parlant”, ha indicat Ferrer.
El nou tòtem és de color verd i s’hi pot veure el logotip de “Seu Comercial”, la marca de difusió dels comerciants urgellencs. També s’hi inclou un mapa de la ciutat i la localització dels comerços. En el text s’enumera l’àmplia oferta d’establiments, dels quals se’n destaca que estan “a l’aire lliure” i que n’hi ha de tot tipus. La crida al vianant es fa amb l’eslògan “A la Seu, hi trobaràs de tot”.
La nova senyalització s’ha finançat a través del conveni a tres bandes que hi ha establert per a la promoció del comerç de la Seu entre el consistori urgellenc, la UBSU i la Generalitat de Catalunya. El Pla de Dinamització comercial ja compta amb el compromís de la Generalitat de renovar-se l’any vinent.
22 de juliol del 2008 a les 19:19. Economia i Turisme
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Economia i Turisme
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- Taurus Group, reconegut per la seva aposta per la llengua catalana
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives



Dijous 24 de maig
