La Molina comença la temporada d'estiu amb el vol i el tast de vins com a novetats

L'estació de muntanya de la Molina comença aquest cap de setmana la seva temporada d'estiu. El plat fort de l'oferta són els recorreguts amb BTT i a peu, però aquest any s'incorpora novetats com ara les sessions de vol i el tast de vins a 2.500 metres, al refugi del Niu de l'Àliga.

La Molina aposta des de fa anys per la BTT a l'estiu, amb la possibilitat de recórrer les pistes que durant l'hivern estan dedicades a l'esquí. El principal atractiu són els descensos per la Tosa d'Alp, pujant amb el telecabina Alp 2.500. A peu de l'estació també hi ha lloguer de bicicletes i un parc d'aventura.

Quan comenci l'estiu, s'hi incorporaran noves activitats com la piscina climatitzada, tir amb arc, trekking, barranquisme, quads, vies ferrades, tennis, golf i bowling. Amb tot plegat, es vol potenciar l'afluència a les estacions de muntanya durant tot l'any, i no només a l'hivern.

4 de juny del 2009 a les 11:36. Economia i Turisme