La marca 'Ara Lleida' presenta una nova imatge corporativa

La Diputació de Lleida ha presentat aquest divendres la nova imatge corporativa de la ja consolidada marca 'Ara Lleida'. El nou logotip recorda el disseny original, amb la paraula Ara en vermell, i Lleida en verd i blau. En aquest cas però, s'han combinat diferents tons i s'ha utilitzat una tipografia més lleugera i 'fresca' segons el dissenyador de la nova imatge, Miquel Roig, que ha explicat que s'ha volgut trencar amb 'la duresa del logotip anterior'.

Com a novetat, el concepte 'Ara Lleida' inclou el nou missatge 'Visit Lleida' que s'utilitzarà en la difusió de les comarques de la demarcació a l'exterior de Catalunya. A la part inferior del logotip s'hi afegiran paraules clau del turisme de la zona.

El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, ha destacat la importància del canvi "en un moment en què les comarques de Lleida són presents en moltes fires internacionals", fet que sumarà accions gràcies a la nova marca Visit Lleida que s'utilitzarà a l'estat espanyol i la resta del món. Gilabert ha assegurat que el redisseny de la imatge corporativa no suposarà una despesa addicional, ja que la substitució es farà de forma progressiva en els nous elements i publicacions. El logotip utilitzat fins ara es va estrenar el 1989 per promocionar el turisme del Pirineu i la plana de Lleida.

El nou logotip, amb diferents tons de verd i blau, vol adaptar-se als nous criteris de biodiversitat i sostenibilitat en un territori on la natura i l'agricultura tenen una importància rellevant. La imatge d'Ara Lleida incorporarà tots els valors de Ponent i el Pirineu amb unes lletres de color negre on s'hi podrà llegir paraules com gastronomia, Pirineu, neu, turisme rural, natura, aventura, ornitologia, entre d'altres.

La nova marca l'ha fet el dissenyador lleidatà Miquel Roig, de l'agència de comunicació i branding Bullet. Entre les seves creacions més reconegudes en el sector turístic hi ha el primer logotip del parc d'atraccions Port Aventura, el Bus Turístic de Barcelona o la marca Best Sitges.

11 de febrer del 2011 a les 20:04. Economia i Turisme