La plaça de Sant Josep de Calassanç torna a acollir el Mercat de Nadal
Tindrà lloc aquest dissabte, 10 de desembre, de les deu del matí a les vuit del vespre
La Fira d'Art i un concert completen l'oferta d'activitats del cap de setmana a la Seu
Nota de premsa de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell - Montse Rovira
Aquest dissabte, 10 de desembre, la plaça de Sant Josep de Calassanç de la Seu d'Urgell tornarà a acollir El Mercat de Nadal, que obrirà les seves portes a les deu matí i restarà obert al públic fins a les vuit del vespre.
En la mostra de productes relacionats amb les festes nadalenques es posaran a la venda objectes d'artesania, no alimentaris, així com també productes de botigues de la ciutat.
El Mercat de Nadal comptarà amb un total de 22 parades en les quals els visitants podran adquirir objectes fets en plata, acer inoxidable, feltre, cuir, flors i plantes, així com altres elements decoratius de la llar, de regal, roba infantil, dietètica i perfumeria, entre d'altres. De les 22 parades, 13 seran d'artesania, mentre que la resta seran de comerços urgellencs.
Fira d'Art
Cal recordar que fins diumenge, 11 de desembre, té lloc a la sala 'la Cuina' del centre cultural Les Monges, la cinquena edició de la Fira d’Art, organitzada pel col·lectiu d’artistes l’Aparador i l’Ajuntament urgellenc.
La Fira d'Art, oberta al públic de les dotze a les dues del migdia, i de les sis de la tarda a les vuit del vespre, compta amb la participació de 29 artistes de la Seu, l’Alt Urgell i Andorra, molts d´ells pertanyents al col·lectiu l’Aparador. El públic assistent pot mirar, triar i comprar l’obra exposada.
La mostra, que reuneix artistes de diferents disciplines com la pintura, la fotografia, la ceràmica, el dibuix, l'art tèxtil o l'escultura, té com a objectiu oferir en un sol espai la possibilitat de poder comprar obsequis de Nadal "amb personalitat".
Concert de banda simfònica
També aquest dissabte, a les set del vespre, a la Sala de Sant Domènec de la Seu tindrà lloc un concert protagonitzat per la Banda Simfònica de la Federació Catalana de Societats Musicals. L'entrada serà gratuïta.
9 de desembre del 2011 a les 17:30. Economia i Turisme
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Economia i Turisme
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- Taurus Group, reconegut per la seva aposta per la llengua catalana
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives



Dijous 24 de maig
