Les Rutes Guiades proposen una marxa nòrdica entre Lles i Aransa
La sortida està oberta als practicants d'aquesta disciplina i a tothom qui vulgui iniciar-s'hi
L'organització posa a disposició dels interessats transport gratuït des de la Seu
Les Rutes Guiades a la Seu d’Urgell i comarca, que organitzen l’Ajuntament de La Seu d’Urgell i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, ofereixen aquest diumenge, 7 de juny, una sortida de marxa nòrdica entre Lles i Aransa. Com ja es habitual, aquesta excursió està oberta tant als practicants habituals d'aquesta disciplina com a tothom que vulgui iniciar-s'hi. A la sortida es disposarà de pals específics de marxa nòrdica per a tots aquells que no en tinguin. El nivell tècnic de la ruta és de dificultat baixa-mitjana.
Es tracta d’un recorregut amb sortida a l’estació d’esquí nòrdic de Lles i arribada a l’estació d’esquí nòrdic d’Aransa. Al llarg de la marxa es pot guadir de vistes impressionants de la serra del Cadí. S'alterna el camí entre els boscos amb els paisatges d’alta muntanya. El punt culminant és el Coll de la Barra, des d'on es baixa cap a l’estació d’Aransa.
Les inscripcions per aquesta sortida es poden realitzar al Consell Comarcal, al telèfon 973 35 31 12 o bé a Turisme Seu, al telèfon 973 35 15 11. Com en ocasions anteriors es podrà disposar de transport gratuït des de la Seu. L'autobús tornarà cap a la capital urgellenca un cop finalitzi la ruta.
5 de juny del 2009 a les 11:43. Economia i Turisme
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Economia i Turisme
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- Taurus Group, reconegut per la seva aposta per la llengua catalana
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives



Dijous 24 de maig
