Llívia organitzarà el dia 25 una fira-mercat de formatges i bolets
El dissabte 25 de setembre Llívia acollirà una fira-mercat dedicada al formatge i als bolets. Els visitants podran passejar pel centre del nucli durant tot el dia. Hi podran descobrir, tastar i adquirir formatges de tota mena i de diferents procedències del Pirineu català, així com bolets frescos del país o preparats de diverses maneres.
Pel que fa als formatges està confirmada la participació de la Formatgeria de Llívia i l’empresa Formatges de Meranges, de Cerdanya. Del Pallars Jussà hi assistirà Formatges Vilavella. També hi serà present la Formatgeria Roura Soler, de Sant Pau de Segúries, a la Vall de Camprodon; Montbrú, del Moianès; i Formatges de Muntanyola, d'Osona.
S’espera que durant aquesta setmana s’hi incorpori també algun productor artesà de la Cerdanya francesa. Els bolets arribaran de la mà de l’empresa berguedana Monbolet que elabora tot tipus de productes amb bolets, a més de vendre bolets frescos.
A banda dels bolets i del formatge, la fira-mercat també comptarà amb la participació d’una quinzena més de parades d’artesans. Aquest esdeveniment l’organitza l’empresa Eixmedia amb el suport de l’Ajuntament de Llívia.
17 de setembre del 2010 a les 13:35. Economia i Turisme
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Economia i Turisme
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Andorra informa sobre les gestions per contractar serveis fora del Principat
- Taurus Group, reconegut per la seva aposta per la llengua catalana
- La Seu dóna suport unànime a les cooperatives



Dijous 24 de maig