Més de 250.000 visites en cinc mesos als webs turístics de la Val d'Aran

El Conselh Generau d'Aran ha fet aquest 2010 una aposta per promoure a l'exterior la neu i la muntanya com a principals atractius de la zona. La difusió turística s'ha fet mitjançant portals web i els resultats han estat molt satisfactoris amb més de 250.000 visites entre l'agost i el desembre, segons el Govern aranès.

La xifra suposa un increment d'un 57% respecte al mateix període del 2009. El canvi dels webs, amb la creació de productes específics, és un dels aspectes que ha ajudat a augmentar el número de visitants. Així ho ha indicat Juan Antonio Serrano, conseller de Turisme, que també ha destacat que els turistes poden visitar tots els pobles de la vall de forma interactiva.

Els webs de la Val d'Aran donen a conèixer tots els aspectes de la zona des de la seva història, la cultura, la flora o la fauna. També és un recull de l'oferta de lleure relacionada amb la neu, el senderisme, la bicicleta de muntanya, el cicloturisme, la gastronomia o el turisme terapèutic. La informació la completa la predicció meteorològica i l'agenda d'activitats.

2 de febrer del 2011 a les 17:40. Economia i Turisme