L'AMPA de l'Escola de Ger reclama un cinquè mestre per l'augment d'alumnes

L'Associació de Pares i Mares d'Alumnes (AMPA) de l'escola rural de Ger han començat una campanya per aconseguir un cinquè docent. Enguany el centre ha guanyat catorze alumnes, tot passant de 36 infants a 54, i li correspondria un mestre més, però Educació no ho té previst, de moment.

La presidenta de l'AMPA, Laura Uribe, ha explicat que l'única informació que han rebut per part del Departament ha estat a través de l'equip docent de l'escola i que els han dit que 'no hi ha quota' per a un altre mestre, resposta que els pares interpreten 'com que no hi ha diners per pagar-lo'.

Uribe ha recordat que el mateix departament va donar suport a l'ampliació del centre, que s'ha fet aquest estiu, i ha obert una nova línia de transport escolar que porta els nens de Meranges, Gírul i Gréixer a l'escola de Ger. És per això que ara no entenen la negativa a incorporar un nou professor per fer front a aquest increment d'alumnes.

L'AMPA ha dirigit una carta als serveis territorials d'Educació per demanar que s'atenguin les seves reclamacions, però encara no han rebut resposta. Uribe diu que 'si no reben resposta aviat' o 'no compleixen les lleis que ells mateixos estableixen' es mobilitzaran ells i els nens i no descarten talls a carreteres o al túnel del cadí.

Desde l'AMPA també es denuncia que els canvis que hi ha hagut en educació ha afectat als seus fills ja que enguany s'han quedat sense sortides fora de l'escola i sense setmana blanca.

11 d'octubre del 2010 a les 17:38. Educació