L'Espai Minuts Menuts es trasllada a la Llar Municipal Els Minairons
El servei ocuparà una aula buida de la guarderia per estalviar les despeses de lloguer
El nou horari serà de dilluns a divendres de les 17.30 a les 20.00 i els dissabtes de 10.00 a 13.30
A partir d'aquest dijous, 1 de desembre, l'espai de Minuts Menuts de la Seu d'Urgell quedarà instal·lat en una aula que es troba lliure de la llar d'infants municipal Els Minairons.
“Aquest canvi d'ubicació de Minuts Menuts respon a la racionalització dels recursos municipals", segons ha explicat la tinent d'alcalde d'Atenció a les Persones, Anna Vives, ja que "així s'estalviarà de pagar el lloguer de l'espai que fins ara ocupava aquest servei”.
A més a més, Minuts Menuts canvia els horaris. De dilluns a divendres estarà obert de 2/4 de 5 de la tarda a les 8 del vespre; i els dissabtes, de les 10 del matí a 2/4 de 2 del migdia.
Des de l'Ajuntament han detallat que "la tipologia d'usuaris de Minuts Menuts ha canviat respecte a l'inici de posada en marxa", ja que actualment més famílies urgellenques l'utilitzen a mida que el servei s'ha anat consolidant. En el que portem d'any, ja s'ha donat 1.300 usos.
Com funciona
Minuts Menuts és un servei d’accés universal i disposa de 10 places de guarda de nens i nenes de 0 a 3 anys, per donar resposta a aquelles necessitats no previstes o puntuals dels seus pares i mares.
El temps màxim de permanència d’un infant és de 3 hores continuades i de 2 dies per setmana. Els pares i mares han de portar el material necessari per a la cura del seu fill, com ara bolquers i roba. El centre disposa d’una programació setmanal d’activitats lúdiques i didàctiques.
El preu del servei és d’1 euro per hora, que s’abona a la recollida de l’infant. Només es pot fer reserva de plaça el mateix dia de l’ús, trucant per telèfon al servei entres les 5 i les 6 de la tarda.
28 de novembre del 2011 a les 17:37. Educació
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Educació
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- Guillem Sánchez Moliné, de l'INS Joan Brudieu, premiat al Concurs Bíblic de Dibuix
- Forts contrastos en el seguiment de la vaga d'ensenyament als centres educatius la Seu
- Recollida de signatures a la Seu per reivindicar la igualtat d'oportunitats en el sistema educatiu



Dijous 24 de maig
