L'escola Pau Claris clou la 4a edició de la Setmana de Teatre
Els alumnes de sisè representaran l'obra 'Versió moderna de la Caputxeta vermella'
El centre escolar també tanca el curs 2010-2011 amb un esmorzar saludable
Aquest dimecres, 22 de juny, l'escola Pau Claris de la Seu d'Urgell clourà el curs 2010-2011 amb l'obra de teatre 'Versió moderna de la Caputxeta vermella'. La peça teatral tancarà també la 4a edició de la Setmana de Teatre, que és el resultat dels tallers de teatre i expressió oral que es realitzen a la franja educativa de Primària durant tot el curs.
El centre escolar ha gaudit fins ara de les representacions 'El secret', amb els nens i nenes de primer curs; 'Gotes de colors, representada pels estudiants de segon curs; 'En Joan sense por', posada en escena pels alumnes de tercer curs; 'La reina de les abelles', dels alumnes de quart; i 'La princesa sosa', representada pels estudiants de cinquè.
La cloenda del curs escolar 2010-2011 es farà també amb el darrer “Esmorzar saludable”, que consta de pa, formatge i fuet.
20 de juny del 2011 a les 12:14. Educació
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Educació
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- Guillem Sánchez Moliné, de l'INS Joan Brudieu, premiat al Concurs Bíblic de Dibuix
- Forts contrastos en el seguiment de la vaga d'ensenyament als centres educatius la Seu
- Recollida de signatures a la Seu per reivindicar la igualtat d'oportunitats en el sistema educatiu



Dijous 24 de maig
