L’EOI de la Seu s'instal.la finalment a Les Monges
L’escola d’idiomes fa el trasllat i iniciarà aquesta setmana les classes al nou emplaçament
L’espai ocuparà dues plantes de l’edifici, amb entrada des del carrer Capdevila
L’Escola Oficial d’Idiomes de la Seu d’Urgell es trasllada finalment al seu emplaçament previst. El centre va iniciar aquest divendres passat la mudança cap al Centre Cultural Les Monges, amb l’objectiu de començar-hi a treballar ja aquest dimarts mateix i acabar-hi el curs actual. Per això, aquest dilluns s’ha suspès les classes de manera excepcional.
A partir d’aquesta setmana, doncs, l’EOI estarà ubicada a la primera planta de Les Monges, amb entrada des del número 29 del carrer Capdevila. La inauguració oficial es farà dilluns vinent, en un acte que comptarà amb la presència del conseller d’Educació de la Generalitat, Ernest Maragall.
L’emplaçament definitiu era un dels punts pendents des que l’Escola Oficial d’Idiomes va obrir delegació a la Seu, l’any 2003. Fins ara ha estat a l’Institut Joan Brudieu, compartint espai i aules amb el centre de secundària, cosa que en limitava els horaris i el funcionament quotidià. Segons ha explicat a RàdioSeu la directora de l’EOI, Mercè Solanelles, el canvi l’agrairan tant el professorat com els alumnes.
La nova EOI ocuparà dues plantes en una de les naus de l’antic col.legi de les Monges. A la primera hi haurà la consergeria i reprografia, així com la secretaria del centre oficial, cinc aules i dos lavabos, un d’ells adaptat. A la segona planta s’hi adequarà el despatx del cap d’estudis, el despatx de la direcció i la sala de professors, amb tres departaments. També s’hi construirà la biblioteca, una sala d’usos múltiples, dos magatzems, l’aula d’informàtica i l’aula destinada a laboratori d’idiomes, així com els serveis.
27 d'abril del 2009 a les 17:59. Educació
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Educació
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- Guillem Sánchez Moliné, de l'INS Joan Brudieu, premiat al Concurs Bíblic de Dibuix
- Forts contrastos en el seguiment de la vaga d'ensenyament als centres educatius la Seu
- Recollida de signatures a la Seu per reivindicar la igualtat d'oportunitats en el sistema educatiu



Dijous 24 de maig
