La Fundació FC Barcelona porta a la Seu la campanya 'Som el que mengem'
Prop de cent esportistes infantils han seguit l'activitat a la pista polivalent
El club blaugrana divulga arreu de Catalunya la importància d'una bona alimentació
La pista polivalent de la zona esportiva de la Seu d’Urgell va acollir ahir dijous a la tarda l’activitat Som el que mengem, un programa de divulgació promogut per la Fundació del Futbol Club Barcelona per fomentar l’alimentació sana i els bons hàbits alimentaris entre els més petits.
A la Seu hi van participar prop d’un centenar de joves esportistes d’entre 8 i 12 anys de diferents clubs de la ciutat. Durant mitja hora, els responsables de la campanya van explicar com seguir una alimentació adequada.
L'activitat es porta arreu de Catalunya i també compta amb espots televisius protagonitzats pels jugadors del Barça. La campanya fa especial incís en com alimentar-se correctament abans, durant i després de la competició, tot valorant la condició d’esportistes infantils.
Els escolars van participar activament de la xerrada, tot aportant els seus coneixements i experiències. L’acte es va cloure amb el lliurament de tríptics informatius, una poma i una samarreta amb el lema de la campanya.
18 de novembre del 2011 a les 11:28. Educació
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Educació
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- Guillem Sánchez Moliné, de l'INS Joan Brudieu, premiat al Concurs Bíblic de Dibuix
- Forts contrastos en el seguiment de la vaga d'ensenyament als centres educatius la Seu
- Recollida de signatures a la Seu per reivindicar la igualtat d'oportunitats en el sistema educatiu



Dijous 24 de maig
