La Molina promou el Dia Paralímpic a l'Escola

Un centenar d'alumnes coneixeran l'esforç que fan els discapacitats per practicar esport

Aquest divendres el Pavelló Municipal d’Alp viurà el Dia Paralímpic a l'Escola, amb la participació de més de 100 nens i nenes de les escoles Bac de Cerdanya d’Alp i Vedruna de Puigcerdà. Aquesta jornada s’inclou en un programa educatiu dirigit a despertar l'interès i la comprensió dels valors de l'esport per a discapacitats entre joves i nens des de segon fins a cinquè de primària.

Aquesta jornada té el suport directe del Comitè Paralímpic Internacional, que promou l’associació cerdana Play and Train. Alp ja va ser fa quatre anys el primer lloc de l'Estat on es va fer aquesta jornada, que ara s'ha estès a d'altres poblacions catalanes.

La presentació serà a càrrec de Sylvana Mestre, responsable d’esquí Alpí al Comitè Paralímpic Internacional. Durant el dia, hi haurà diverses activitats pràctiques perquè els infants coneguin de primera mà l'esforç que fan els discapacitats per fer esport.

La celebració de la jornada compta amb el suport de la Federació Catalana d’Esports de Discapacitats Físics, la Federació Catalana d’Esports d’Hivern, el Consell Català de l’Esport, el Comitè Paralímpic Espanyol, l’Ajuntament d’Alp i Aigua de Veri.

23 de febrer del 2011 a les 16:17. Educació