La Seu dóna plaça al 100% dels nens preinscrits a les llars d'infants municipals
Durant el pròxim curs 2009-2010, un total de 179 alumnes assistiran a les llars d'infants municipals Els Minairons i La Grandalla.
Nota de Premsa-Ajuntament de la Seu d'Urgell
Per al pròxim curs escolar 2009-2010, l'Ajuntament de la Seu d'Urgell oferirà plaça al 100% dels nens i nenes preinscrits a les llars d'infants municipals Els Minairons i La Grandalla. Així, un total de 179 infants assistiran als dos centres públics d'educació de 0 a 3 anys.
“El consistori urgellenc aconsegueix el seu objectiu donant cabuda a tots els nens i nenes que s’han preinscrit a les nostres llars d’infants municipals, i aquest és un fet molt important”, ha afirmat que la regidora d'Educació de l'Ajuntament de la seu, Mireia Alba. La regidora també ha afegit al respecte que “des del Servei d'Educació s'aposta per seguir oferint una educació de 0 a 3 anys de qualitat”.
Mireia Alba també ha volgut ressaltar que La Seu és un dels pocs municipis que per aquest curs escolar 2009-2010 cobrirà, en la seva totalitat, la demanda de places en el primer cicle de l’educació infantil, de 0 a 3 anys.
Amb números, les dues llars d'infants municipals albergaran un total de 179 nens i nenes distribuïts de la següent manera: 80 places amb 6 aules el centre La Grandalla i 99 places amb 6 aules el centre Els Minairons.
Per etapes d'edat, la llar d'infants La Grandalla, situada al carrer Capdevila, ofereix 1 aula de P0, 4 aules de P1 i 1 aula de P2. Pel que fa a la llar d'infants Els Minairons, situada al carrer Sant Ermengol, acull 3 aules de P1 i 3 aules de P2.
D'altra banda, el Servei d'Educació segueix mantenint obert una llista d'espera durant el curs per les noves sol•licituds que es podran cobrir quan quedin vacants.
17 de juliol del 2009 a les 14:32. Educació
Altres notícies recents
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
- Creen una web sobre normatives de la petita empresa d'Andorra
- Andorra ha guanyat visitants a l'hivern respecte de l'any passat
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- David Manzanera exposa 'Mirades del Sàhara' a l'espai d'art El Passadís
Altres notícies de la categoria Educació
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- Guillem Sánchez Moliné, de l'INS Joan Brudieu, premiat al Concurs Bíblic de Dibuix
- Forts contrastos en el seguiment de la vaga d'ensenyament als centres educatius la Seu
- Recollida de signatures a la Seu per reivindicar la igualtat d'oportunitats en el sistema educatiu



Dijous 24 de maig

