Lliurament dels primers certificats UNED Sènior d'aquest curs

45 alumnes, repartits entre cinc cursos, han rebut avui el diploma

Actualment s'està desenvolupant les matèries del segon quadrimestre

Aquest matí ha tingut lloc el lliurament de diplomes als 45 alumnes matriculats en els cinc cursos del programa UNED Sènior. L'acte l'han presidit pel president del Patronat d'aquest centre associat i alcalde de la Seu, Albert Batalla, i el director de la UNED a la Seu, Joan Mingorance.

Batalla ha felicitat els alumnes i ha remarcat “el servei que dóna la UNED a la ciutat, ja que juga un paper fonamental en el conjunt de l'oferta educativa”. Batalla conclou que “créixer en coneixement és bo pel per la ciutat”.

Els 45 alumnes s'han format en els cursos de Coneixement i desenvolupament personal; Tertúlia literària. Literatura Espanyola del segle XX; Claus de l'art del segle XX; Informàtica de nivell usuari mitjà; i Aspectes jurídics actuals del Dret.

Actualment s'estan portant a terme els cursos del segon quadrimestre, dedicats a la prevenció de la salut, medicina natural; informàtica: internet, correu electrònic i tractament de la imatge; Gimnàstica mental, estimulació de la memòria i Inici a l'Astronomia. La UNED de la Seu ha estat pionera, juntament amb Tortosa, a desenvolupar aquesta oferta formativa per a majors de 55 anys.

31 de març del 2011 a les 16:10. Educació