Presentació de treballs de recerca a l'IES Joan Brudieu
Al llarg d'aquest divendres els alumnes donaran a conèixer les seves investigacions
La genètica, la grip A, els Jocs Olímpics, el bullying, la Fira, les cases andorranes i l'aprofitament energètic, entre els temes escollits
L'IES Joan Brudieu dedicarà la jornada d'aquest divendres a la presentació dels treballs de recerca per part dels alumnes. Els estudiants han triat diferents temàtiques de tots els àmbits, amb propostes força interessants.
Així, per exemple, els tribunals de l'institut escoltaran, en l'àmbit biomèdic, la presentació de treballs sobre la genètica de la personalitat, la percepció tàctil, l'estudi i comparació d'ecosistemes, l’evolució de la medicina, la Grip A. En física, es parlarà del pla inclinat i les forces de fregament, les reaccions amb la Coca-cola i el càlcul de la gravetat amb un pèndul.
D'altres projectes tenen com a tema els joves nouvinguts de La Seu d’Urgell, la Fira de Sant Ermengol, el projecte empresarial de creació d’un gimnàs-wellness, el dopatge en el món de l’esport, els Jocs Olímpics, la psicologia en l’esport, el bullying, el trastorn bipolar, els models de casa andorrana, l`aplec de la Trobada, l’evolució de la dona, els campaments sahrauís, Orfeu i la música, la música en el comportament humà, el disseny d’una casa intel•ligent, l'aprofitament de l’energia hidràulica, la dinàmica de la bicicleta, el disseny d’un generador Bedini i les dames la literatura.
Les presentacions es faran al llarg del matí de divendres, en cinc torns d'una hora cadascun, a les aules B5, C3, C6, C11 i C110.
13 de gener del 2010 a les 17:39. Educació
Altres notícies recents
- Les Jornades sobre senderisme de Talarn aposten perquè el sector privat lideri aquesta activitat
- El Punt Òmnia de la Seu crea un vídeo de suport a la Marató per la Pobresa
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Amics de la Sardana ja té a punt el programa per aquest estiu
Altres notícies de la categoria Educació
- El Col.legi La Salle participa en el projecte 'Fem una llei'
- L'Escola Albert Vives desenvolupa el programa BarçaKids
- Guillem Sánchez Moliné, de l'INS Joan Brudieu, premiat al Concurs Bíblic de Dibuix
- Forts contrastos en el seguiment de la vaga d'ensenyament als centres educatius la Seu
- Recollida de signatures a la Seu per reivindicar la igualtat d'oportunitats en el sistema educatiu



Divendres 25 de maig
