Alàs prepara la Diada de la Bicicleta
Enguany s'incorpora l'Hiper Vertical Bike, de 105 quilòmetres, al costat de la resta de proves per a tots els nivells
La jornada tindrà lloc el 9 d'octubre
Alàs organitzarà d'aquí a un mes, el 9 d'octubre, la Diada de la Bicicleta. La jornada vol refermar la condició del municipi d'Alàs i Cerc com a territori ideal per a la pràctica diària de la BTT, amb indrets com ara la Mare de Déu de les Peces i el seu mirador de l’Urgellet.
L'empresa local Cadí Bike ha preparat diferents recorreguts segons el nivell dels participants. El més difícil és el nou Hiper Vertical Bike, amb 105 quilòmetres i el pas pel Pic de l'Orri. També hi ha el Vertical Bike de 32 km, per la Collada de Lletó; la Volta BTT Popular per les Peces i Vilanova de Banat, el Joves Tour i el Nens Mini Tour a l'entorn d'Alàs.
Paral.lelament, al llarg del dia hi haurà projeccions, xerrades, assessorament, concursos i jocs. La jornada comptarà també amb l'organització de Viure als Pirineus.
5 de setembre del 2011 a les 16:15. Esports
Altres notícies recents
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- La Seu organitza aquest dissabte la 12a Festa-Torneig Joan Petit
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- Les Jornades sobre senderisme de Talarn aposten perquè el sector privat lideri aquesta activitat
- El Punt Òmnia de la Seu crea un vídeo de suport a la Marató per la Pobresa
Altres notícies de la categoria Esports
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
- Kilian Jornet ja suma cinc triomfs a la Zegama-Aizkorri



Divendres 25 de maig
