Bons resultats del Cadí CK a la primera prova de la Copa Pirineus
Segon lloc de Jordi Domenjó en C-1 i tercers llocs per a Carles Juanmartí, Marta Martínez i Xavier Ganyet
Diversos palistes urgellencs també han estat a les semifinals
El Cadí CK ha obtingut bons resultats a la primera prova de la Copa Pirineus, amb una notable participació internacional. En les proves més disputades, les de K-1 i de C-1 masculí, hi ha hagut un segon lloc de Jordi Domenjó i tercers llocs per a Carles Juanmartí i Marta Martínez. A més a més, Domenjó i Xavier Ganyet també han estat tercers en C-2, i Núria Vilarrubla ha guanyat en C-1 femení.
La victòria en K1 masculí ha estat per a Samuel Hernanz, expalista del Cadí, seguit del polonès Dariusz Popiela. A més de Carles Juanmartí, també han arribat a la final Alberto Díez-Canedo (9è) i Marc Domenjó (10è). Pau Ganyet i Bernat Lavaquiol han pres part a les semifinals.
En C1, al segon lloc de Jordi Domenjó s'hi ha d'afegir el sisè lloc del pontsicà David Pérez. A les semifinals hi han arribat Adrià Martin, Lluís Parés, Joan Sansa i Arnau Expósito.
En K-1 femení, Maialen Chourraut ha guanyat clarament, amb el millor temps en tots els descensos. A banda del tercer lloc de Marta Martínez, pel Cadí Meritxell Rodríguez ha estat 5a; Núria Vilarrubla, 9a; Annebel van der Knijff; 12a, Judit Raya, 23a; i Maria Roquet (única representant d'Andorra), 24a.
En C2 la victòria ha estat per als eslovens Saso Taljian i Luka Bozic. Els resultats finals es decidiran a la segona i última prova, el cap de setmana vinent a Pau.
1 de maig del 2011 a les 20:01. Esports
Altres notícies recents
- 'Tens tot el que necessites a un pas!', nova campanya comercial de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- La Seu organitza aquest dissabte la 12a Festa-Torneig Joan Petit
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- Les Jornades sobre senderisme de Talarn aposten perquè el sector privat lideri aquesta activitat
Altres notícies de la categoria Esports
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
- Kilian Jornet ja suma cinc triomfs a la Zegama-Aizkorri



Divendres 25 de maig
