Dos ciclistes de Coll de Nargó, a la TransAlps
Enric Ramoneda i Arnau Julià són els únics representants de la demarcació de Lleida
La competició és la prova més dura que es fa a Europa en bicicleta de muntanya
Dos joves de Coll de Nargó, Enric Ramoneda i Arnau Julià, de 36 i 35 anys, participaran a partir d'aquest dissabte, i fins el 26 de juliol, en la prova més dura que es fa a Europa en bicicleta de muntanya: la TransAlps. Aquests són els dos únics ciclistes de la demarcació de Lleida que prendran part en la competició, que travessa en vuit etapes paratges de diverses ciutats d'Alemanya, Àustria i Itàlia. A la TransAlps hi prendran part enguany més de 1.100 corredors, agrupats en equips de dos. Només deu d’aquests equips seran espanyols.
Els inscrits hauran de recórrer gairebé 700 quilòmetres en vuit dies, amb un desnivell positiu acumulat de 21.700 metres. Els dos joves alturgellencs prendran la sortida dissabte des de la ciutat alemanya de Füssen. Està previst que arribin el dia 26 de juliol a l'emblemàtic Lago di Garda, a Riva (Itàlia). Les etapes més dures de la competició seran entre el segon dia de cursa i el sisè. La sisena etapa, de Naturs a Kaltern, tindrà gairebé 4.000 metres de desnivell.
Segons han manifestat els dos joves de Coll de Nargó, "el principal objectiu és acabar la prova, que és un gran repte tenint en compte l'extrema duresa de les etapes”. I afegeixen: “Si després podem fer una bona posició, estaríem molt satisfets".
16 de juliol del 2008 a les 19:27. Esports
Altres notícies recents
- 'Tens tot el que necessites a un pas!', nova campanya comercial de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- La Seu organitza aquest dissabte la 12a Festa-Torneig Joan Petit
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- Les Jornades sobre senderisme de Talarn aposten perquè el sector privat lideri aquesta activitat
Altres notícies de la categoria Esports
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
- Kilian Jornet ja suma cinc triomfs a la Zegama-Aizkorri



Divendres 25 de maig
