El Cadí CK confirma el domini a la Copa d'Espanya
El club urgellenc guanya novament a la categoria d'equips i suma diversos podis
La Lliga de Slalom Olímpic es clourà amb el campionat estatal, el mes de juliol
El Club Cadí CK continua dominant la Copa d'Espanya d'eslàlom després de la tercera prova disputada a Padrón (Galícia). El club urgellenc ha sumat la tercera victòria per equips, fruit de diversos podis individuals.
En C-2, Jordi Domenjó i Alberto Díez-Canedo van ser segons en sènior i Adrià Mejías i Lluís Parés van guanyar en juvenils, mentre que Joan Sansa i Bernat Lavaquiol van quedar tercers en cadets. En la modalitat de K-1 femení, cal destacar els segons lloc d'Anna Sánchez en juvenils i de Judith Raya en cadets, on Maria Roquet va ser tercera.
Pel que fa a C-1, Jordi Domenjó va guanyar en sèniors i Joan Sansa ho va fer en cadets, categoria en la qual Aleix Ortiz va ocupar l'últim graó del podi. En K-1 masculí, Alberto Díez-Canedo va ser segon en sèniors, i en cadets el segon i el tercer lloc van ser per a Marc Moragues i Bernat Lavaquiol.
20 de maig del 2010 a les 16:32. Esports
Altres notícies recents
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- 'Tens tot el que necessites a un pas!', nova campanya comercial de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- La Seu organitza aquest dissabte la 12a Festa-Torneig Joan Petit
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
Altres notícies de la categoria Esports
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
- Kilian Jornet ja suma cinc triomfs a la Zegama-Aizkorri



Divendres 25 de maig
