El Cadí La Seu es queda a una passa dels playoff
Les urgellenques s'acomiaden perdent a Lleó (52-48) i acaben en un meritori novè lloc
El Sedis Mausa suma el vint-i-tresè triomf superant el Laietà (89-81)
El Cadí La Seu s'ha quedat a una passa dels playoff de la Lliga Femenina després de perdre a Lleó per un ajustat 52-48. Tot i això, les urgellenques acaben la temporada en un meritori novè lloc i havent assolit amb solvència l'objectiu prioritari de seguir a l'elit.
El partit contra el San José va estar marcat per les alternances i pels pobres registres anotadors dels dos equips en moments determinats. El San José va arribar al descans amb 28-19, després que al segon quart el Cadí només va poder anotar 8 punts. Al tercer període les coses es van capgirar i el conjunt de Víctor Lapeña va fer un parcial de 8-22 que el situava cinc punts per davant, però als últims minuts les lleoneses es van tornar a imposar. Les germanes Helen i Silvia Luz van liderar el Cadí, amb 17 i 12 punts respectivament.
El Cadí La Seu acaba la Lliga amb 10 triomfs i 16 derrotes. La vuitena plaça ha estat finalment per a l'altre equip català, l'Olesa-Espanyol, que jugarà els playoff amb el Rivas Futura. D'altra banda, els equips que perden la categoria són finalment l'Extremadura Dato i l'Arranz Burgos.
------------------------------
Un cop acabada la Lliga Femenina, ara tota l'atenció del bàsquet se centra en el Sedis Mausa, que es prepara per a la fase d'ascens a la Lliga EBA. Aquest dissabte, el Mausa va vèncer el Laietà per 89-81, tot i que ho va fer novament després de superar un mal començament, en què va arribar a perdre de 12 punts.
El lideratge de Marc Vila, amb 28 punts, va portar l'equip a la vint-i-tresena victòria en 26 partits. El Mausa jugarà aquesta jornada vinent a la pista del Reus Deportiu.
Enllaç: Lliga Femenina. Classificació final. (apartat Fase Regular)
28 d'abril del 2008 a les 09:47. Esports
Altres notícies recents
- Kilian Jornet, sotscampió d'Europa 2012 d'esquí de muntanya
- El senador pirinenc Paco Boya demana 'menys bel.liberància lingüística' a la Defensora del Poble
- La programació cultural de la Seu aposta per la qualitat i per preus assequibles
- Mans Unides de la Seu treballa en un projecte d'ajut a Kènia
- Protecció Civil manté activada la fase d'alerta del Procicat
Altres notícies de la categoria Esports
- Kilian Jornet, sotscampió d'Europa 2012 d'esquí de muntanya
- Confirmada la presència de les millors esquiadores a les proves de Copa del Món a Soldeu
- El Cadí La Seu visita el tercer classificat, el Mann Filter
- Plata per a Aleix Domènec i quart lloc d'Inka Bellés a la tercera jornada de l'Europeu d'esquí de muntanya
- Novè lloc de Naila Jornet en esprint i podi de Miró i Arro a l'inici dels Europeus d'esquí de muntanya



Dimecres 8 de febrer
