El Cadí La Seu incorpora tres joves jugadores
Patrícia Vicente, Bàrbara Moral i Diana Ozolina entrenaran amb el primer equip i jugaran amb el Sedis Trebisa a la Copa Catalunya
La direcció esportiva i la comissió de fitxatges de Sedis Bàsquet han acordat incorporar a tres joves jugadores al Cadí La Seu. Els fitxatges se sumaran la dinàmica de treball de l’equip durant tota la temporada, de manera que el Cadí tindrà tretze jugadores disponibles.
Les tres jugadores són nascudes l’any 1989. El seu treball ha de servir per avaluar l’evolució en l'exigent nivell de la Lliga Femenina i valorar la seva possible incorporació definitiva a la plantilla a curt termini.
Un dels fitxatges és la jove andorrana Patrícia Vicente. Es una aler de 1,82 m. que la temporada passada va jugar al segon equip femení, el Sedis Trebisa, amb el qual va aconseguir l'ascens a la Copa Catalunya.
També se suma al Cadí la pivot catalana Bàrbara Moral. Mesura 1,90 m. i prové de la LF2, en la qual ha disputat la darrera temporada al Tenerife Aguere i les dues anteriors (2005-06 i 2006-07) al Segle XXI.
L’última incorporació és la base letona Diana Ozolina. Mesura 1,79 m. i ha estat internacional amb la selecció de Letònia al Campionat d'Europa U20 jugat aquest mes de juliol a Itàlia. Ozolina va ajudar la seva selecció a obtenir la 6a plaça amb una molt bona aportació.
Aquestes jugadores treballaran tota la temporada a les ordres de Víctor Lapeña, amb el primer equip, i jugaran al sènior femení "B", que aquest any debuta a l’exigent Copa Catalunya.
7 d'agost del 2008 a les 18:42. Esports
Altres notícies recents
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- 'Tens tot el que necessites a un pas!', nova campanya comercial de la Seu
Altres notícies de la categoria Esports
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
- Kilian Jornet ja suma cinc triomfs a la Zegama-Aizkorri



Divendres 25 de maig
