El Cadí trenca la ratxa a casa al perdre amb l'Hondarribia-Irun (71-76)

Les urgellenques segueixen al límit de la permanència, dos triomfs per damunt de quatre equips

El Sedis Mausa torna a guanyar un rival directe, el Monte Ducay, per un sol punt (66-67)

El Cadí La Seu ha perdut una bona oportunitat d'allunyar-se definitivament del descens, després de perdre aquest dissabte a casa amb l'Hondarribia-Irun (71-76). Un tercer quart desfavorable va ser decisiu i va impedir que les urgellenques poguéssin aprofitar les ensopegades dels rivals directes.

El matx havia estat igualat abans del descans, amb avantatges curts del Cadí al primer quart (19-15) i de l'Hondarribia al segon (34-35). A la represa, però, el conjunt basc va prémer l'accelerador i es va distanciar de més de deu punts. Així, es va entrar als últims deu minuts amb 48-61. Tot i escurçar distàncies i el bon partit de Silvia Luz (20 punts), les locals ja no van poder capgirar el marcador.

El Cadí segueix desè, amb 7 triomfs en 22 partits. Per sota hi té els quatre últims classificats (Extrugasa, Estudiantes, Mann Filter i Gran Canària) , tots empatats amb un balanç de 5-17. El conjunt pirinenc manté la incertesa sobre la permanència quan resten quatre jornades per al final. Aquest dissabte vinent necessita guanyar a la pista de l'Extrugasa, tant per mantenir la distància com per deixar enrere un dels rivals directes.

----------------------------------

Mentrestant, a la Lliga EBA, el Sedis Mausa continua la seva excel.lent segona volta i ahir diumenge va guanyar a la pista del Monte Ducay Olivar per un sol punt, 66-67. Els aragonesos s'havien arribat a distanciar de deu punts a la primera meitat, però els urgellencs van saber remuntar i van aconseguir al límit la seva tretzena victòria.

El Mausa ha guanyat set dels vuit últims partits i ocupa la sisena posició. Aquest coixí serà molt útil, tenint en compte que aquest dissabte vinent ve a la Seu el líder indiscutible de la categoria, el CB Olesa.

15 de març del 2009 a les 23:20. Esports