El Castellciutat s'emporta el derbi amb l'Oliana (2-0)

L'Organyà i la Seu perden per 2-0, respectivament, amb el Borges i l'Ivars. Derrota també del Nargó amb el líder de Segona, el Vilanova (1-2)

El CF Castellciutat s'ha emportat el derbi de la jornada contra l'Oliana, pel resultat de 2-0. Els dos equips van oferir un partit molt igualat, però l’eficàcia dels locals va decidir el matx en dos moments clau. Luque ja va obrir el marcador al minut 6, i just abans del descans Sumarroca va establir el segon gol que seria definitiu. Aquest matx va estar protagonitzat pel fort vent, que va dificultar el joc. Ara, el Castellciutat és quinzè amb 23 punts, un menys que l'Oliana.

La resta de la jornada ha estat marcada pels mals resultats pels equips de la comarca. L'Organyà i La Seu han retrocedit en les opcions de liderat dels seus grups, després de perdre per 2-0 amb els seus respectius rivals, el Borges i l'Ivars. El líder de Segona, el Vilanova de la Barca, va guanyar a Coll de Nargó per 1-2. L'equip nargoní va plantar cara, però segueix en penúltim lloc, amb 18 punts.

9 de març del 2009 a les 09:42. Esports